Hoppa till innehållet

Almindelige spørgsmål

Hvis du har valgt leveringsmuligheden ”Levering i postkasse”:

1) skal du sørge for, at din adresse er den samme som den, du angav, da du placerede ordren.

2) Er du registreret på adressen med dit navn på postkassen? Ellers vil postbuddet ikke være i stand til at finde din postkasse og dermed ikke være i stand til at levere din pakke.

3) Hvis alle oplysninger er korrekte, og du stadig ikke har modtaget din pakke inden for 10 arbejdsdage, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi selvfølgelig hjælpe dig.

Alle vores ordrer afsendes inden for 24 timer på arbejdsdage. Leveringstiden afhænger af hvilken leveringsmulighed vælges ved kassen.
Nej, vi har i øjeblikket ingen fysisk butik.
Du får dine varer leveret til din postkasse.
Nej, det er ikke muligt at lave ændringer/at bytte online, men kontakt i stedet vores kundeservice via e-mail og så vil vi prøve at finde en løsning på din anmodning.
Dette cover er 100 % kompatibelt med trådløs opladning.
Der er nøjagtige udskæringer til knapperne.
Vi sender alle vores ordrer fra Sverige.
Hvis du kontakter os, kan vi tjekke hvor langt din ordre er i processen, og hvis det er muligt at annullere din ordre, vil vi gøre det.

Har du en fråga angående oss eller våra produkter?
Tveka inte att kontakta oss så svarar vi inom 24 timmar alla helgfria vardagar.
Skicka ett mail till: contact@reborndevice.com

Har du inte fått svar inom 24 timmar?
Kolla din skräppost.

Sendes samme dag

Alle ordrer placeret før 14:00 sendes samme dag.

Hurtig levering

Hurtig og billig levering direkte til din postkasse.

Bytte og returneringer

Du har 30 dages returret og bytteret fra den dag, du modtager pakken.